Kołtyś Michał biznes strefakobiet-24 Kołtyś Michał jest również znany z tego, że potrafi znaleźć rozwiązania nawet w najtrudniejszych sytuacjach biznesowych. Jest członkiem wielu organizacji biznesowych i bierze udział w licznych konferencjach i szkoleniach.
Site Loader
Niezależnie w jakiej działasz dziedzinie w Internecie na pewno spotkałeś się z
problemem negatywnych opinii w sieci. Problem ten istnieje od dłuższego czasu, ale
w kolejnych latach coraz bardziej się nasila. Często słyszy się o nieuczciwych
praktykach stosowanych przez konkurencję o korzystaniu z usług osób zajmujących
się zamieszczaniem negatywnych opinii i wulgarnych komentarzy w wizytówce
konkretnej firmy. Jak sobie z tym poradzić? Podpowiadamy rozwiązania, dzięki
którym możesz rozwiązać ten problem.

Zgłoszenie naruszenia zasad regulaminu Google

Pierwszy sposób polega na zalogowaniu się na swoje konto w Google Moja Firma.
Jeśli nie posiadamy takiego konta należy je utworzyć a następnie zweryfikować.
Następnie trzeba przejść do Google Maps i wyszukać wizytówkę swojej firmy i
kliknąć na link do opinii, znajdujący się obok nazwy firmy. Teraz wystarczy znaleźć
negatywna opinie i ją zgłosić, wybierając opcję – Zgłoszenie naruszenia zasad.
Należy podać swój email oraz powód dlaczego chcemy usunąć negatywną opinie.
Taka opinie musi jednak spełniać określone zasady, czyli posiadać np. wulgaryzmy,
nawoływanie do nienawiści by została usunięta przez Google.
Istnieją również inne sposoby, znacznie szybsze, które dadzą nam równie pozytywny efekt jak zgłoszenie naruszenia zasad regulaminu Google. Warto skontaktować się z odpowiednimi specjalistami, którzy zadbają o Twoją średnią ocenę. Poznaj pełną ofertę klikając tutaj: Usuwanie negatywnych opinii z Google.

Redakcja